Schoolpakjes & cocktails - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu Schoolpakjes & cocktails - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu

Schoolpakjes & cocktails

Blijf op de hoogte en volg

08 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Olaaaa,

Even weer een update, ik zou eigenlijk elke week 1 blog schrijven maar doe er toch iets meer.

Uuhm waar was ik gebleven. Ik zal even een foto hier onder uploaden in mijn school pakje, die overigens elke student aan moet op Rangsit University. Heel origineel dus, scheelt weer elke dag een outfit uitzoeken. De jongens moeten een lange zwarte broek aan met dit weer, gelukkig ben ik een meisje!

Afgelopen vrijdag naar Koa San Road geweest in Bangkok, is een uitgaan straat in Bangkok, deze is ook zeer bekend onder backpackers. We hadden een hotelletje geboekt voor 10 euro per nacht per persoon, nou dikke prima. 3 minuten lopen van Koa San Road zelf. Het nadeel van dit hotel was dat wij 's nachts na het uitgaan in het plafond een sissend geluid horen. SLANG? Nee viel uiteindelijk mee, volgens de man achter de receptie die zo vriendelijk was om mee te lopen naar onze kamer was het de tv die stoorde aan de tv op de verdieping boven ons. Wij geloofden dit maar en hebben uiteindelijk heerlijk geslapen.

Zaterdag zijn we naar een weekend market geweest, Chatuchak in Bangkok. Super groot en je kan er echt alles halen. Van kleding tot vissen, van meubels tot hondjes. Wij zijn ook echt iets van 4 uren op de markt geweest omdat het zo bizar groot was en we natuurlijk flink hebben ingeslagen.
In de avond hebben Chantal (mijn kamergenootje) en ik een heerlijke voetenmassage genomen voor een halfuur, dit was ongeveer 4 euro, alweer zo goedkoop! Daarna zijn we met nog 2 andere meiden uiteten geweest en hebben we cocktails gedronken. Daarna zijn we op stad geweest en kwamen we alle andere studenten tegen uit ons appartement. Erg gezellig dus. Alles stopt hier om 2 uur 's nachts dus wij lagen keurig om half 4 in ons schone bedje zonder slangen.

Zondag zijn we met een bootje door Bangkok gevaren, de bedoeling was een floating market alleen dit was 1,5 uur rijden. We zijn door een mini marktje gevaren van ongeveer 100 meter lang. Weer een stukje van de natuur gezien en een grote faraan in het water. Bijzondere beesten. Oja en een super grote Buddah beeld onderweg tegen gekomen, en daarom heen waren ze aan het bouwen. Eerst de Buddah en dan de rest!

Maandag weer naar school. Wat is het koud? Simone wat zeik je nou je bent in Thailand, jaaaa het was 22 graden... really koud voor hier. Normaal is het hier 32 graden dus dit is even wennen haha, chicken skin all over the place. Maar een leuke maandag want we hadden een fieldtrip naar Health Land Spa & Massage in Bangkok. Kleine presentatie van een man die heel gebrekkig Engels sprak, yes mijn Engels is beter :P. Daarna als kers op de taart een Thaise Massage van 2 uur. Wieeeehoeee super leuk. Mijn benen werden heel hard en pijnlijk gemasseerd, zoek maar op wat een Thaise Massage inhoudt, ik heb nog steeds spierpijn in mijn kuiten. Mijn rug daar in tegen werd heerlijk gemasseerd, mijn nek en hoofd waren ook super chill. Mijn armen werden tussendoor ook nog gemasseerd en dit was ook vrij stevig. Super chill begin van de school week.

Aankomend weekend ga ik naar Koh Samed, dit is een eiland ten zuiden van Bangkok, kom maar op met die bruine huid.

Toedeeeeels!

  • 08 Februari 2016 - 23:23

    Harm:

    WoW Simone ,wat leuk allemaal,tijd vliegt voorbij zo
    Jaloers!!!! , jazekers
    Tot gauw ,dikke tut v Heit

  • 11 Februari 2016 - 14:12

    Robin:

    He lieverd,

    Ziet er goed uit!! ben jaloers

    dikke kus

  • 11 Februari 2016 - 14:19

    Rob:

    Hee Simone,

    Nou nou het wil maar niet lukken...7e poging. Hoe moeilijk kan het zijn?
    Alles gelezen, wow...je vermaakt je prima. Jaloers op je voetmassage :-)

    Veel plezier.

    XX Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Bangkok

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2016

Vakantie & Chiang Mai

15 Februari 2016

Koh Samed & volgend weekend

08 Februari 2016

Schoolpakjes & cocktails

04 Februari 2016

Vakantie over, school begonnen

27 Januari 2016

Veilig en wel geland!

Actief sinds 14 Jan. 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 2616

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 09 April 2016

Thailand

Landen bezocht: