Thailand here we come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu Thailand here we come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu

Thailand here we come!

Door: Simone

14 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hiiii allemaal,

Wat leuk dat je mijn verslag leest, voel mezelf nu gelijk zo'n blogger, wie weet zit het wel in de aard van het beestje, you never know. Oja ik kan ook gelijk mijn "blog" in het Engels schrijven voor mijn Engelse ontwikkeling :p. Maar goed ik ga dus voor 3 maanden naar Thailand!!! :hearteyes: Hoe gaaf is dat?!! Aaaaah zinin!!

Wat ga ik doen precies?
Ik studeer aan de hogeschool Stenden en ga 1 module op Stenden University volgen in Bangkok. Dus ik ga naar school en loop dus geen stage. Ik ga de minor Spa & Health Business Concepts volgen. Klinkt interessant he? Ik ga jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal doe en leer op school en voor een groot gedeelte updates plaatsen over kunst, cultuur en zon!

Het minst leuke hieraan is natuurlijk tijdelijk afscheid nemen van mijn lieve vrienden, familie en mijn vriend! Ik ga hun zooooo missen, elke dag Skypen dus!

Jaaa maandag over 1 week ga ik al. Visum is geregeld, nieuwe koffers zijn gekocht en natuurlijk veel zomerkleding ingeslagen en of course bikini's!

Goed mijn volgende update zal in Bangkok zijn en dan hoor je hoe mijn vlucht was, appartementje eruit ziet en hoe bizar cool Thailand is!!

Adios amigos!!