Thailand here we come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu Thailand here we come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu

Thailand here we come!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg

14 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hiiii allemaal,

Wat leuk dat je mijn verslag leest, voel mezelf nu gelijk zo'n blogger, wie weet zit het wel in de aard van het beestje, you never know. Oja ik kan ook gelijk mijn "blog" in het Engels schrijven voor mijn Engelse ontwikkeling :p. Maar goed ik ga dus voor 3 maanden naar Thailand!!! :hearteyes: Hoe gaaf is dat?!! Aaaaah zinin!!

Wat ga ik doen precies?
Ik studeer aan de hogeschool Stenden en ga 1 module op Stenden University volgen in Bangkok. Dus ik ga naar school en loop dus geen stage. Ik ga de minor Spa & Health Business Concepts volgen. Klinkt interessant he? Ik ga jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal doe en leer op school en voor een groot gedeelte updates plaatsen over kunst, cultuur en zon!

Het minst leuke hieraan is natuurlijk tijdelijk afscheid nemen van mijn lieve vrienden, familie en mijn vriend! Ik ga hun zooooo missen, elke dag Skypen dus!

Jaaa maandag over 1 week ga ik al. Visum is geregeld, nieuwe koffers zijn gekocht en natuurlijk veel zomerkleding ingeslagen en of course bikini's!

Goed mijn volgende update zal in Bangkok zijn en dan hoor je hoe mijn vlucht was, appartementje eruit ziet en hoe bizar cool Thailand is!!

Adios amigos!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Bangkok

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2016

Vakantie & Chiang Mai

15 Februari 2016

Koh Samed & volgend weekend

08 Februari 2016

Schoolpakjes & cocktails

04 Februari 2016

Vakantie over, school begonnen

27 Januari 2016

Veilig en wel geland!

Actief sinds 14 Jan. 2016
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 2614

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 09 April 2016

Thailand

Landen bezocht: