Koh Samed & volgend weekend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu Koh Samed & volgend weekend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu

Koh Samed & volgend weekend

Door: Simone

15 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Volgende blog is ready!!!

Sa da wi gaaaaaaa

Nu ik dit schrijf is het maandag middag en heb ik er al een sportsessie opzitten. Ik ga vanavond naar future park om mijn telefoon te laten maken, ja ik heb gister mijn mobiel laten vallen op een betonnen vloer -_- stupid me.

Goed, afgelopen week mijn eerste praktijk les masseren gehad en kook les. Beide super leuk en heel leerzaam. We hebben champignons kokossoep gemaakt en garnalen soep. Na de tijd mochten we dit op eten, heerlijk!

Dit weekend zijn we met 21 studenten in 2 busjes naar Koh Samed gegaan, een eilandje ten zuiden van Bangkok, ongeveer 4 uren rijden. We zijn om 2 uur weg gereden en waren rond 7 uur op het eiland. Zaterdag lekker uitgeslapen en daarna de hele dag liggen bakken op het strand tot 4 uur 's middags. Erg mooi strand en ons hotel zat direct aan het strand met zee uitzicht, heerlijk. Daarna hebben we voor ons 6en 3 scooters gehuurd, we hoefden slechts 1 rijbewijs te laten zien. Lucky us want niemand had hem meegenomen naar het eiland. Je huurt hier een scooter voor 5 euro voor een halve dag.

Alweer week 3 school deze week, dit betekend dat ik hier dinsdag al 3 weken ben en dit betekent dat mijn lieve ouders en mijn duifje over 3 weken al komen. Wieehoeeee nu komt het dichtbij! Eindelijk want ik mis iedereen wel hoor en ik mis ook heel erg mijn eigen lekkere bedje!

Aankomende dagen gaan ook leuk worden, morgen weer praktijkles masseren en woensdag gaan we naar een foodmarket! Aankomend weekend gaan we zeer waarschijnlijk naar Chiang Mai, in het noorden van Thailand en ik wil graag ziplinen, super leuk!

Stay tuned....

Seeee ya.

P.s. hieronder wat foto's van de afgelopen dagen.

• 15 Februari 2016 - 14:15

Jootje:

Champignonsoep met kokos...mmmm daar hou ik je aan! Time fly's when you having fun!