Veilig en wel geland! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu Veilig en wel geland! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van simoneontourinthailand - WaarBenJij.nu

Veilig en wel geland!

Door: Simone

27 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Joehoeeeeee ben ik weer!!!

Nou dag 2 in Thailand, lokale tijd 22:18 uur. Daar in Nederland is het dus nog 4 uur in de middag, Hello Jetlag!
Maandag vanaf Amsterdam 13:20 naar Bangkok gevlogen, lokale tijd geland ongeveer 6:15 in de morgen. Het is ongeveer 11 uur vliegen. Wij leven hier in Thailand 6 uren later! In het vliegtuig nauwelijks geslapen maar wel een goede reis gehad, dat was dus dinsdag vechten tegen onze slaap. Om 12 uur ingecheckt in Marriot hotel, credits to <3 Super mooi hotel, ik zal het zwembad hieronder even plaatsen! Lekker gezwommen en rustig aan gedaan.
'S Avond bij een lokaal restaurantje gegeten op aanrader van de conciërge, super lekker. Gegeten voor 1,25 inclusief drinken, nou ik kom hier nog rijker weg :p

Woensdag, vandaag dus zijn we naar Lumphini park geweest, echt om de hoek. Mooi park met palmbomen en wilde leguanen. Heel leuk om te zien en lekker rustig dat was ook top. Daarnaast een bijna in elkaar gevallen fitness gezien in het park, haha kostte wel 1 euro. Het is zo druk in Bangkok, al had ik verwacht dat het veeeeel drukker zou zijn.

Morgen gaan we een 5 uren durende fietstocht doen in Bangkok, inclusief lunch, fiets, helm en oversteek. Ik ben heel benieuwd.

Vrijdag gaan we naar ons appartement en maandag naar school. Ik begon net te wennen aan de vakantie maar goed, go hard or go home!

Hasta La Vista!

p.s. Mijn Thais is nog onderontwikkeld, binnenkort sluit ik in het Thais af.

• 28 Januari 2016 - 13:12

Anneke:

Hallo Simone, ziet er allemaal prachtig uit! Beter weer dan hier.
    Geniet er lekker van!
    Groetjes en een dikke tût!

• 28 Januari 2016 - 14:21

Roelien:

Leuk om je zo te kunnen volgen. Heel veel plezier!

• 28 Januari 2016 - 14:36

Actjuuh:

Leuk lieverd! Enjoy nog even van je vrije dagen! X

• 28 Januari 2016 - 15:45

Robin:

Ziet er leuk uit schat! lekker genieten!

• 28 Januari 2016 - 16:59

Lisanne:

Klinkt leuk mop, have fun!! XX

• 28 Januari 2016 - 21:31

Schoonmammie:

Haaa Schattie,

Leuk om te lezen wa je allemaal doet, eten wel erg duur hè! Geniet lekker x
    Van ons

• 30 Januari 2016 - 15:54